piątek, 29 czerwca 2018

Wybuch emocji/ Emotional outburst

Inspiracja dla Mixed Media & Art, jak zwykle do cudownego moodboardu. Zainspirowałam się przede wszystkim kolorami, ale wykorzystałam również motyw ćmy. Wykorzystałam resztki scrapińcowych tekturek oraz kwiatowy szablon od Aga Baraniak nr 48.


I would like to share my project for Mixed Media & Art with the beautiful June moodboard. I was inspired especially by colour and some elements. I used amazing flower stencil from Aga Baraniak nr 48.






I hope you join us for a challenge.
Hugs

Przyłączcie się do zabawy:)
Pozdrawiam serdecznie

Pracę wysyłam na:

13 komentarzy:

  1. Ładna praca :) energetyczna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykła praca:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocna praca, ma silne emocjonalne przesłanie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca. Bardzo energetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Twoje pomysły mnie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita i bardzo wymowna praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowa praca z mnóstwem detali, aż chciałoby się ją pooglądać z bliska :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuje za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, letnie mediowanie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasza Papierowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca, taka słoneczna. Tło wyszło Ci naprawdę świetnie :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!Podoba mi się:) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasza Papierowego"

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamiwita! Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń