poniedziałek, 18 czerwca 2018

Wróżkowo, niebajkowo.../Blueberry Fairy

Inspiracja dla Scrapińca. W roli głównej eteryczna kolekcja Wróżkiw nieco odmiennym, od bajkowego, charakterze. Ot, życie...

The inspiration for Scrapiniec. Project with great Blueberry Fairy collection. This is a little bit a metaphorical forestry world. And my fairies play an untypical  role here. Just life... I used fragment of polish song of Kazik: 


"And a fake smile on their mugs..."








Projekt wysyłam na:





Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)
Thank you and hugs:)

17 komentarzy:

  1. Nie napiszę co powiedziałam , jak zobaczyłam ta prace , Więc wypowiem się kulturalnie - cudowna praca. Bardzo dziękuję za udział we wróżkowym wyzwaniu na blogu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała! Baaardzo pomysłowa!
    Dziękuję za dołaczenie do naszej wrózkowej zabawy na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuję za udział w zabawie na blogu it's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny bajkowy świat według WuWu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowita! Oczy sobie wypatrzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak z zaczarowanego lasu! Magiczny domek! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita, przepiękna praca! :) Bardzo lubię tą "nieoczywistość" twoich projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna! Fałszywe twarze mnie rozwaliły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ tu magicznie i wróżkowo :) Dziękuję za wspólna zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałam, że mnie zaskoczysz, ale że aż tak... słów mi brakło :) dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowite, podziwiam talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesująca praca.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Zielone Koty

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem tylko WOW!!!! Rewelacja :) Dziękujemy za udział w zabawie na blogu MiszmaszPapierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudo! Jak z bajki :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna praca...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń