piątek, 15 grudnia 2017

Ot, steampunkowy wpis / Just steampunk journal page

Nadrabiam zaległości w art journalu, w całorocznej zabawie z ArtGrupą ATC. Na pierwszy ogień temat rzucony przez MakaArt: "Steampunkowe myśli". Ponieważ nie mam takowych myśli, a sam styl steampunkowy nie do końca jest tym co czuję, moje hasło jest nieco przewrotne i z przymrużeniem oka:) Niemniej jednak, mam nadzieję, że moja interpretacja wyda się Wam interesująca.


I am catching up on art journal, in the yearly challenge with ArtGrupa ATC. As the first, the theme proposed by MakaArt: "Steampunk thoughts." Because I do not have such thoughts, and the steampunk style is not exactly what I feel, my motto is a bit pawky and with tongue in cheek :) Nevertheless, I hope that my interpretation will seem interesting to you.
















Tekturki Fabryka Weny

Wpis wysyłam na:
Jurnal page goes to:





Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam:))
Thank you and Greetings;))






20 komentarzy:

  1. Znów wszystkich zostawisz w tyle. Ot, taki bałagan, a mnie zatkało...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jest wspaniały! Podziwiam każdy szczegół i kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny, jestem fanką Twoich wpisów

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle nie widać, że to nie Twój styl, wyszło kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis, ile tu się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie i ten klimat! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ja lubię oglądać Twoje prace! Cudności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, dla mnie ten styl to kosmos... Świetnie sobie poradziłaś , jest niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym tak "nie czuć" czegoś :) Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW zachwyciła mnie Twoja praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh yes - I can almost see the steampunk thoughts spinning and flying around! Love this!
    Thanks so much for playing along with us at SASPC! Happy New Year!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  12. love all that texture - thanks for sharing your project at the Happy Little Stampers Mixed Media Challenge

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję z całego serca:) Thank you so much:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak Ty nie czujesz steampunka to nie wiem kto czuje :) świetna praca

    OdpowiedzUsuń