wtorek, 19 grudnia 2017

Moja melancholia.../ My melancholy


Ostatni miesiąc żurnalowania  z UHK Gallery. Temat: melancholia. Korciło mnie bardzo, żeby wykorzystać pasty pozłotnicze, które od jakiegoś czasu czekały na swój moment, stąd bardzo monochromatyczna interpretacja tematu:)) 




My art jornal page: My melancholy. I used golden paste Renesans. I've mixed them with structural paste. So, it's very monochromatic interpretation:))












Wpis wysyłam na:/ AJ goes to:




Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie:)
Thank you and Greetings;)

10 komentarzy:

  1. Bardzo niesamowite i pełne wyrazu dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW! Dzieło sztuki...podziwiam talent! Mistrzyni!

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy Twój wpis to radość dla oczu, robisz niesamowite rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ świetna praca! Kapitalna! Pięknie wyszło z tą pastą i szalenie mi się podoba słowo pod kaboszonem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, what a stunning piece :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż przeszły mnie dreszcze, super praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna praca, kolorystka i oczywiście wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń