czwartek, 19 października 2017

Babie lato...

W końcu nastał ten niezwykły, pełen barw i zapachów czas babiego lata. Dla mnie to moment otwierania drzwi do innego świata, do innego wymiaru. Świata pełnego zadumy, tajemnic i tęsknot...  Wykorzystałam cytat z wiersza "Babie lato" Leopolda Staffa , którego twórczość jest bardzo bogata w utwory opisujące piękno jesieni i babiego lata właśnie. Wspaniale po nie sięgnąć w długie, jesienne wieczory. Poniżej cała strofa:

To, co sercu z snów się nie wyśniło, 
Chociaż miłość roi i przeczuwa, 
Co z obietnic nigdy się nie spełni, 
Jak z obłoków gry, które wiatr wełni,
Co nie wskrześnie w życie marzeń siłą:
Babie lato swą przędzą dosnuwa...

W takim temacie żurnalujemy z UHK Gallery
















Zgodnie z wytycznymi RKS, nie użyłam żadnych gotowych masek, ani żadnych gotowych stempli. Tekstury uzyskałam wykorzystując resztki po tekturkach i zwykłą tekturę.


Za stempel posłużyła mi zakrętka z płynu do płukania tkanin:)


Tekturki i resztki po nich :) z Fabryki Weny, metalowe elementy z Retro Kraft Shop
Wpis na fali zdobytych ostatnio doświadczeń w celu zejścia z utartych scieżek:)

  Wpis wysyłam na:








Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

33 komentarze:

  1. Wiolu,wspaniała warstwowa praca z niesamowitą ilością dodatków. Użyłaś drobiazgi i metale w ciekawy sposób.A niebanalne dodatki to już bajka:)Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny cytat i pięknie zilustrowany! A stempel z zakrętki zasługuje na medal scrapbookingowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty zawsze zaskakujesz. Pomysły masz fantastyczne. Każda praca inna, każda z przesłaniem, w każdej widać ogrom włożonego serca. Cudo!!!!! <3

    Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycają mnie takie prace, bo ja niestety "z innej bajki jestem" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To już jest Sztuka. Zachwycające. Pomysłowe:) Podziwiam i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, bardzo interesująca praca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, jesienny wpis! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie wow! Zejście z utartych ścieżek wyszło Ci znakomicie! Podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie wspaniałości podziwiam u innych, bo ja dopiero zaczynam swoje działania w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudeńko, szczerze podziwiam takie prace

    OdpowiedzUsuń
  11. No fantastyczny wpis! Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twoje prace...są fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, that's great, thank you for joining us on the Scrapki-wyzwaniowo challenge;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem zachwycona - piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutely gorgeous project! thanks for playing with us at Studio75.

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniała praca! jak i inne na Twoim blogu... bardzo mi się u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ w cudne miejsce trafiłam. Piękna praca, kojąca kolorystyka... cóż więcej potrzeba...

    OdpowiedzUsuń
  18. Totalnie przepiękna praca! Wszystkie pomysły na stemplowanie i tekstury są rewelacyjne :) Wyszło cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealna ! Kreatywnie, pięknie, ze smakiem !

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł na wykorzystanie zakrętki! Praca jest piękna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna praca! dziękuję w imieniu Scrapki-wyzwaniowo za wspólną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjna, fantastyczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dołączam się do zachwytów powyżej!

    OdpowiedzUsuń