sobota, 17 listopada 2018

Coś w stylu shabby chic?

Inspiracja dla  AB Studio Agi Baraniak z kolekcją Dreamland i arkuszem z elementami do wycinania.  Projekty w stylu shabby chic, to coś, w czym zupełnie się nie czuję.  Może i dlatego skusiłam się na taki projekt:). Ale czy to rzeczywiście jest shabby chic? Oceńcie sami:) Baza owalna od Woodouts. Tekturki Scrapiniec.

My inspiration for  AB Studio Agi Baraniak with amazing Dreamland collection and beautiful di-cuts. The project in shabby chic style, I guess;)) This is really shabby chic? Let me know what you think?:) The base from Woodouts. Chipboards from Scrapiniec.








Project goes to:


Dziękuję bardzo i pozdrawiam:)
Thank you and hugs:)

15 komentarzy:

  1. Ja nigdy chyba nie zrobiłam nic w stylu shabby... Tym bardziej podziwiam. Wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło pięknie :) trochę shabby trochę vintage, mi się bardzo podoba <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie widać, ze to nie Twój styl. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, bardzo pięknie...., bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca! Nawet jeżeli nie czujesz się dobrze w tym stylu, to i tak sprostałaś zadaniu w trzystu procentach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ważne czy shabby chic , ważne że piękne :) Cudna praca :) Pozdrawiam - Ala

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, cudownie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest i shabby, i romantycznie, i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne i godne podziwiania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze pięknie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń