środa, 16 sierpnia 2017

Powiew Bałkanów / Balkanian breath


Z nieukrywaną radością prezentuję dziś moją pierwszą inspirację dla Fabryki Weny. Mam nadzieję, że przyjmiecie ją z łaskawością:)  

With real pleasure I present you my first inspiration for Fabryka Weny.

Ponieważ dopiero co wróciłam z wojaży po moich ukochanych Bałkanach, przygotowanym przeze mnie blejtramem, spróbuję przywołać tę panującą tam, niezwykłą atmosferę i ciepłe klimaty. Liczę, że dacie się porwać!


I just came back from my great Balkanian trip. So, with my canvas I would like to create this atmosphere and Balkanian character. I hope you will feel it!





Tabliczka, to pamiątka zakupiona przy jednej z małych, cudnych cerkiewek. Dzięki blejtramowej oprawie będzie ozdobą i jednocześnie swoistym łapaczem wspomnień tych wyjątkowych,  wspaniałych bałkańskich dni:)

Tabula, it's a souvenir from shop close to the one of the small, beautiful church. My canvas will be the home decor and the catcher of the memories these unique, wonderful Balkanian days.









Blejtram wysyłam na:










Wykorzystałam:



                                                               Pozdrawiam serdecznie:)

14 komentarzy:

  1. Przepiękny...Cudna kompozycja i te kolory !!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo się dzieje, świetne spękania :) Dziękujemy za udział w zabawie na scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wow wow amazing I love your project and thanks for playing with scrapki-wyzwaniowo this month xxxxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny blejtram i te wszystkie dodatki na nim, dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednym słowem - świetny!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa praca! Mnóstwo interesujących szczegółów!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, that's a very nice project, thank you for joining us for the challenge of Scrapki-wyzwaniowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna kompozycja, kolory, wszystko mi się w nim podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. praca jest absolutnie zachwycająca! Dziękuję za udział w wyzwaniu scrap'n'skill :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny pomysł na wykorzystanie pamiątki, w tak cudnej oprawie zwykła tabliczka stała się dziełem sztuki! dziękuję za udział w wyzwaniu scrap'n'skill !

    OdpowiedzUsuń