środa, 23 stycznia 2019

Zapach lawendy/ Touch of the lavender - Junk journal

Inspiracja dla Scrapińca, lawendowy junk journal. Ozdobiłam go wręcz stworzonymi pod ten temat tekturkami z kolekcji Lavender Mist, ale dodałam też kilka elementów z kolekcji Boho Love oraz Mamma's heart. Zapraszam na spacer po polach lawendowych:))

My inspiration for Scrapiniec, lavender junk journal. I used chipboards just created forthis theme from Lavender Mist collection. I added too some elemnents from other collections : Boho Love oraz Mamma's heart. Let's go with me for a lavender walk:) 















































Krótkie video z całości:)
Short video:)


Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie:)
Thank you and hugs:)






2 komentarze:

  1. Zakochana jestem w Twoich pracach od dawna ;) cudne są i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolu, cudowne są te Twoje pola lawendowe, to moje klimaty... Coś niezwykłego... Mnie by wystarczyła tylko jedna taka strona zrobiona przez Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń