wtorek, 25 września 2018

Liryka bo muzyka...

Dziś z ogromną radością inspiruję na  ArtGrupie ATCMyśl przewodnia żuralowania, to szeroko pojęta sztukaoczywiście w naszej luźnej interpretacji. Dlatego tym razem postanowiłam odejść nieco od patetycznych wypowiedzi i sięgnęłam po cytat z utworu "Męska muzyka" Fisha i Emade. Chociaż jestem raczej fanką ich ojca:) Wpis dedykuję pewnej młodej, wrażliwej, pięknej osóbce:)) Zachęcam serdecznie do żurnalowania z Art Grupą ATC.



This year I have great pleasure to inspire art journal challenges with ArtGrupa ATCArtGrupaATC. The main idea of art journaling is "Art" and of course our free interpretation. But this time I decided to use really lax quote from modern polish song "Men's music" by Fish and Emade: " Lyrics, music no more, nor less is the feminine and plenty of femininity is in her"".










13arts wykorzystałam"/I used: gesso, pastę modelującą, maski/stencils: "Aria song" i "Always the music"


Dziękuję bardzo i pozdrawiam:)
Thank you so much and hugs:)



15 komentarzy:

  1. Przepiękny wpis, właściwie artystyczny kolaż, małe dzieło sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wpis, uwielbiam je oglądać

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jest czadowy (ciekawe, czy młodziez jeszcze tak mówi...:)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca :-) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu sklepu Filigranki - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, też lubię ten duet, ale VooVoo po prostu uwielbiam. Miałam przyjemność słuchać na żywo, przy utworze "Gdybym" ciary po mnie łaziły...
    A wpis cudny, oglądam go przy wypomnianym wyżej utworze i cudnie mi się to komponuje 💙

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze wszystko tworzy piękną i spójną całość :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o ma-tko, rewelacja uwielbiam TO połączenie kolorów, uwielbiam Twoje prace <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wpis! Te wszystkie detale można oglądać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne słowa i piękna praca :) Można patrzeć i patrzeć bez końca :) Pozdrawiam - Ala

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny wpis! dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń