środa, 29 sierpnia 2018

Colors of life

Inspiracja dla Mixed Media & Art, jak co miesiąc podyktowana świetnym moodboardem - Colors of life. Postanowiłam przygotować wpis w art journalu. Bardzo ostatnio zaniedbałam art journal, więc tą inspiracją próbuję się zrehabilitować:) Wykorzystałam produkty Agi Baraniakarkusz z elementami do wycinaniaszablon nr 14 oraz stempel z zestawu nr 6



My inspiration for Mixed Media &Art. I would like to share my art journal page with the amazing August  moodboard - Colors of lifeI was inspired especially by the sketch, the colours and by the mood of create:) I used products of Aga Baraniaksheet with di-cutsstencil no 14 and stamp from mixedmedia set 6.








My art journal goes to : 


Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy
Dziękuję i pozdrawiam:)
I hope you join us  for a challenge. 
Thank you and hugs:)

8 komentarzy:

  1. Świetny wpis :) Bardzo lubię Twoje kompozycje, pełne szczegółów i detali, bo za każdym nowym zerknięciem odkrywam coś nowego ;) Art journal to forma, której jeszcze nie próbowałam i chyba czas to zmienić. Dzięki temu będę mogła tworzyć z potrzeby chwili, bez zastanawiania się nad formą użytkową mojej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kompozycja. Urocze nożyczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis w art jurnalu, tyle warstw i różnych dodatków a wszystko tak pięknie współgra ze sobą

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, bardzo ekspresyjny wpis, podoba mi się bogactwo faktur i dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiola, ja przez Ciebie zęby stracę, jak tak szczękę będę co chwilę zbierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiola, it is so beautiful. And all the texture. Thank you for playing with us at More Than Words.

    OdpowiedzUsuń
  7. Very pretty artwork! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful pages with so many layers and gorgeous details! Thank you so much for joining us at More Than Words!

    OdpowiedzUsuń