czwartek, 15 czerwca 2017

Podarunek w muzycznej oprawie

Czerwiec to czas najróżniejszych uroczystości i okazji do obdarowywania, mnie również to nie ominęło:-) Przyozdobiłam torebkę, w której znajdzie się prezencik dla nauczyciela gry na wiolonczeli. Zawartość jeszcze w trakcie przygotowywania:-)








Torebkę ozdobiłam według mapki aktualnego wyzwania na blogu The Scrappy Sketches. Wciąż można dołączyć do zabawy z jej interpretacją.   




                                                              Pracę wysyłam na:


                                                             WYZWANIE #9 DZIĘKUJĘ CI…


                                                                         Wyzwanie #21


                                                                          Wyzwanie #53


                                                                 Pozdrawiam serdecznie:-)




11 komentarzy:

  1. Piękna torba na upominek. Samo opakowanie już wywołuje zachwyt, a co dopiero jak będzie w nim upominek :) Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne opakowanie! podziwiam...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna torebka, świetny pomysł, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, bardzo fajne to podziękowanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna torebka. Już sama w sobie jest prezentem ;)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się. ARCYDZIEŁO!!!!!!!!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach jak ja uwielbiam połączenie kraftu z koronkami, szarpaniami i chlapaniami. Świetna praca, jak i pamiatka. Dzięki za udział w naszej zabawie na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń